Inte helt lätt

Jag sitter här och försöker få ihop ett CV men det går inte alltför bra tyvärr. Tydligen är jag inte den bästa på att vara kortfattad och ta med det bästa eller ens veta vad det bästa ens är?! Så jag är lite kinkig kort sagt.

Inte kunnat sova bra på flera nätter nu. störigt! jag som alltid brukar sova första av alla jämt. Måste man själv börja använda spikmatta och aromoljor ;) haha

I torsdags åkte jag till Göteborg och hälsade på Karin i hennes nya studentrum. Eller hon har bott där ett tag men jag har inte varit där förrän nu :) Vi var och såg på Artisten 2ornas föreställning, massa gamla goa musikallåtar, mycket bra :)

Jag var och hälsade på Emma på PAS också, väldigt sugen på danslektionen de hade...I want it so badly! Sedan fikade jag en liten sväng men Petronella :D det är inte varje dag det händer inte! Sedan försvann vi hem till marsha (jag och emma igen) och hängde. De skulle hjälpa mig lite för jag behövde öva den där texten som man skulle kunna på hotell gasten men det var inte mkt till hjälp. Skrattanfall och påstod att jag var mer porrig än skrämmig....? thanks a lot girls ;)

Sen var de ju audition...vi får se hur de går, vet inte om de gick bra eller dåligt.

Hade lite släktkalas hemma också, myspys :) Och sedan tycker man att man inte har hunnit med någonting över huvudtaget :P

Och egentligen ska ju mitt CV vara klart typ nu men är det de? nope
thats life...

så här mkt snö var det i borås i veckan... men nu börjar den töa bort
ge mig lite vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0