Typical sunday

Det är söndag kväll :) Med en härlig känsla i kroppen börjar sakta dagen ta slut. En ny vecka väntar med intensiva pass och en massa nya utmaningar och förhoppningar :)

Nathalie och Halgan var hemma hos oss igår och idag :) Det var mysigt med lite nytt blod i bjärnum ;) Vi chillade mest och kolla en massa film och snackade in på småtimmarna. Och jag som inte är världens bästa på att vara uppe sent satt och halv sov mot slutet :P

Idag har vi jobbat med vårt teaterprojekt och jag har sjungit igenom båda mina låtar som jag håller på att jobba med just nu.

Faith hill - There'll you be
Kelly Clarkson - Since you've been gone

Det känns helt ok nu när man har sjungit några gånger även fast man måste ta i som att man skulle föda barn typ.

Nu ska jag hem så man hinner slappa innan sängen återigen kallar :)

Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0