Samtal med mig själv

Hur mår Bettan? - Bra :) haft en solig dag i bjärnum, haft en bra sånglektion och njuter av de goa

Vad gör du just nu? - Sitter med en kopp grönt te och småpratar med lina om psykologi och beteendevetenskap

Är det något du grubblar på? - om vårt Teaterprojekt någonsin blir klart, vart jag har lagt mina tåg biljetter hem och om jag ska färga/klippa håret.

Något du är stolt över? - Min tavla med dansare i olika färger :) den är snart klar

Finns det något du längtar efter? - jag vill hemskt gärna gå och se Flickan som lekte med elden på bio. Är kär i de böckerna...

Någon du tänker på? - Mina päron som är i Spanien. lyckostar! jag vill också ha lite värme och semester.

Finns det något som du måste ta itu med? - öva in repliker, boka jullovsresa hem, betala räkningar.. massa vuxensaker som inte är så kul..

En liten måndags kväll i september. Det börjar bli mörkt, man vill tända ljus, sätta på sig en kofta och tända en brasa. Hösten börjar verkligen komma. Vintern bör förvarna om vad som komma skall. Och kollationeringen inför höstshowen närmar sig med stormsteg :)

Go kväll i höstmörkret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0