Det är bara att köra

Nu har det gått en hel månad som jag har gått på musikteaterskolan. :) Fatta, en hel månad! Och jag vet att den här sidan har varit ganska död, under ganska lång tid men nu har jag minsann skaffat mig ett mobilt bredband ;)
Jag hade först tänkt att bara snylt på skolans internet men med lite tur i oturen lyckades lilla Linaköpa på sig 2 st så då erbjöd jag mig att ta över det ena. Vilket jag är ganska tacksam över nu. För man är ju lite beroende av internet, minst sagt.

I fredags var det fest i Huset. Mycket trevligt, en del löss och ampare var där också :) Kul med lite nytt kött ;) Lina kom på en strålande idé (enligt henne) att hon härmed bara ska dricka 3,5or och bara kanske en stark öl när hon festar. jag vet inte hur länge hon kommer hålla sig till den planen.

Igår övade jag och Marcus vår duett vi ska framföra på tisdag :) det gick riktigt bra, jag hoppas den blir så bra som vill vill att den ska bli. Ska bara öva röven av oss på måndag så går det nog vägen ;) Vi har "against all odds" den där kärleksballaden. Vi ska bara försöka göra den lite mer vår, istället för att bajta den rakt av :P

Jag har tagit lite bilder här från bjärnum men min sladd är mystiskt borta så jag ska se om mitt minneskort kan få plats i linas kamera. måste fixa ny sladd...

Bjärnum är skitbra utbildning! Man får testa så mkt kul! love it :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0