Reskamrat!

Nu är man allt nöjd må ja säga. Idag var ja och lina på besök hemma hos elin och hagen. Då var ju jag tvungen att berätta om min underbara resa som ja ska göra till la München och då kommer hagen med att hon också har blivit tipsad av sin kompis att åka dit.
- går hon dans skola?
- ja
- den dansskolan?
- ja!
-åk med?
- JA!

Så nu har hagen oxo bokat biljett, vi åker samtidigt och ska vara så turistiga med karta och kamera i högsta hugg :) Det kommer bli så sjukt roligt!
Dessutom slipper jag gå vilse själv, inte kunna tyska själv och återigen gå vilse själv. För jag är ganska bra på att inte hitta ;)

Så den 6e januari bär det iväg :D :D
Jag är egentligen alldeles för uppspelt för att kunna somna men man kan ju försöka dämpa sig, typ tänka på förlusten mot danmark... ja nu kan ja nog tröst-sova länge tills imorn

nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0