En tom helg

Första helgen som vi inte ska ha vår underbara höstshow.. Nu känns det väldigt tomt och tråkigt... Jag orkar inte ladda upp några bilder nu för då blir jag nog bara ännu mera sorgsen :(

Men än sak är säker att jag har blivit musikal-tokig igen :) har suttit hela eftermiddagen/kvällen och lyssnat in mig på massor av avenue Q och wicked och whistle down the wind. Livet är en musikal! Eller det borde vara det iaf ;)

Imorgon ska man öva massa tomtelåtar, några i klassen including me ska va tomtenissar i vinslöv :P hjälpa barn och ha kul och dansa kring granen och sånt. Vem vill ha ledigt på helgen egentligen? ;) Oj, nu börjar jag låta lite bitter det är jag inte, bara trött. Men det blir väl lite bättre snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0