Mer timmar till dygnet

Ännu en måndag passerar mitt liv. Lite mindre snuvig. Lite mer trött. Men dagen har varit helt ok. Jag tycker bara att det finns för lite tid och för mycket saker att göra. Jag hoppas att det kommer finnas lite tid till att ha tråkigt snart för tom det är efterlängtat.

Jag ska berätta en rolig sak :) Jag kanske ska få måla på en vägg i skolan. En dansare vid danssalen (passande?). Åh! Hoppas jag får, skulle vara helt fenomenalt roligt. Det är så roligt med lite oväntade uppdrag, jag gillart.

http://www.youtube.com/watch?v=_j6IBdHW_rY
vi fick låtarna vi ska ha och vilka som ska sjunga vad på välgörenhetsgalan. Jag ska sjunga i "tell me why" som Declan Galbraith sjunger så gudomligt bra. Ryser bara jag tänker på det :)

Sedan ska jag dessutom få klippa Sue och Jess :D haha snart har jag gått igenom hela klassen ;)

Jag måste komma igång med att fixa iordning cv:n o sånt också... Vad ska det bli denna sommaren? Typix
Ge mig jobb. Ge mig pengar ;)

12 dagar kvar till premiär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0