Saturdäj

Ikväll blir det nog fotboll med Sonja :) Jag var med den varelsen igår oxo :D mycken roligt hade vi. Skrattar alltid så jag får kramp i magen med den människan, vilket är ett bra betyg :D

Annars har jag inte gjort mycket mer än att filosofera över vart jag ska bo nu i Bjärnum. "dödsstjärnanhuset" har ju ett rum ledigt :P Eller om jag får lov att bo med jonna och lina men då gäller det att vi hitter en najs 4:a till bra pris. Det är ju inga superduper priser i Bjärnum visserligen men man vill ju vara i god tid :)

Har fått en reflexväst av mina föräldrar haha så jag ska synas på orusts vägar när jag tar mig till jobbet. Jomen har ska man bli tränad till sommaren och hösten, 2 mil cykling om dagen :D

jag börjar dessutom få grooov abstinens till sthlm. måååste åka nuuuu. Storstad nuuuu.


Min underbara outfit på avslutningsfesten :)


Kommentarer
Postat av: zita

underbart vackra du <3

2009-06-06 @ 17:11:06
URL: http://myownworld.webblogg.se/
Postat av: betzy

du är så kär zita!! (i martin!) hahaha

2009-06-08 @ 00:49:04
URL: http://mcbeth,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0