Lite orolig

Idag är det dagen D. Nu flyttar jag ut till Orust for real. Har inte riktigt packat klart än till mina föräldrars förtret men jag är på god väg. Vi ska köra rundor hela dagen idag. Först till Orust sedan till Klädesholmen och träffa lite släkt sedan tillbaka till Orust för att sova :P

Igår blev en lite okontrollerad dag. Jag har ju inte alltid ett så jätteperfekt tidsperspektiv på hur lång tid saker tar. Så jag hann inte riktigt med allt och allt blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men det blev ju lyckat ändå.

Jag var och hälsade på hos anna, anton och hos medina (även fast hon redan hade begett sig in i dimman) Men det blev ingen utgång för mig. Får väl spara mig till nästa helg. Det är ju trots allt midsommar. :) Men velig som jag är har jag ju inte bestämt mig för vart jag ska ta vägen. Det är en gåta än så länge :P

Sedan har jag ju inget internet inne i skogen... Ush nu är man sådär i-lands problemig men de är ju så! Man är ju beroende av sitt internet. Får väl sitta och våldgästa everyday at bibblan :P

NU ska jag sätta igång :P
Puss o hej

Nu blev jag orolig för marsha oxo. Läser en massa om att hon ligger på sjukhus i thailand! På hennes semester :S Hoppas allt går bra :( tänker på dig :)

Kommentarer
Postat av: Marsha

Men sötnos..va gullig du är! Jag är nästan helt frisk nu.., men huvudsaken är ju att jag lever ;)

Jag har gjort piersingen också som vi snackade om. Har du hållt löftet?

Puss

2009-07-14 @ 16:29:01
URL: http://marshas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0