I ett bibliotek...

Nu har jag 16 minuter kvar utav min internet tid här på orusts bibliotek :P Jepps nu har man inte lyxvaran internet hemma inte. Ute i skogen får man nöja sig med pippifåglar och en och annan geting. Men jag ska åka ivåg till göteborg imorgon :) Fira lilla madelene :D Som fyller år idag GRATTIS!GRATTIS!

Iaf om jag har tur hinner jag med allt eftersom jag har en tendens att boka sönder mig. Men jag ska hinna träffa fris över en fika, hem till Carro på lite förfest och träffa Madde någonstans, vet ju inte alls vart vi ska ta vägen imorgon :P

Sedan bli det antagligen hem till Borås eftersom min storasyster ska fylla the big 25! :D många födelsedagar nu på en och samma gång ;) Hon ska ha det hemma hos klara men tydligen så ska folk sova hemma hos oss? Lurt. Men ingen ska få ta min säng muahahhahaha! ( måste ju känna makten)

Ne snart ska jag ta och cykla hem till skogen. Har lite träningsvärk nu faktiskt efter alla dessa mil på cykel. attans ja är otränad! :P Men det blir det ändring på nu i sommar ;)

ut i solskenet med er!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: tanja

trampa på :)

2009-06-18 @ 19:13:25
URL: http://thetanya.blogg.se/
Postat av: bettan

haha! tack för ditt stöd :) it helps!

2009-06-20 @ 18:14:58
URL: http://mcbeth.bloog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0