Vilken Kvinna!


Jag har aldrig trott att jag har kunnat få en riktig idol, jag blir aldrig såld på någon sådär rakt av men nu har jag bannemigblivit det och hon är helt amazing! Vem snackar jag om... P!NK såklart                                                  

Denna underbara kvinna sjunger ju så sjukt grymt, hennes musik är så varierande och jag bara älskar hennes namn oxo ;) Hennes texter i vissa låtar får mig att rysa i hela kroppen, ge mig mer!

Dessa tycker jag att man ska ha lyssnat på minst en gång, texten säger jag bara:

Dear Mr. President

Sober

Nobody knows

De här kan man göra grymt bra danser till eller släppa loss på dansgolvet:

Just like a pill

Family portrait

You make me sick

There you go

Tjejen har humor och ironi and I like it!:

Stupid girls

U and your hand


Please don't leave me

Så dyng-snygg ;) som hon är gör ju henne näst intill perfekt. Hennes kropp, den ska bli min, eller jag ska snart få en sådan (beställt den på postorder) :P
Någon gång kommer jag att se ut så här



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0