Orkeslös

Jag vet, jag ska gå och lägga mig! Skulle bara kludda ner en liten rad lr 2.  Jag tror jag behöver nåt roligt, når uppiggande typ nu, direkt. Vad vet jag inte riktigt för jag blir lixom inte glad över nåt alls numera. Klart jag skrattar och ler och sånt men jag är i vanliga fall oftast glad inombords oxo. Man kan hitta på massa orsaker, väder, trötthet, slö och motion bla bla men det blir inte bättre. Vad gör man då?

Jag vill ju bara stänga in mig och hoppas att tiden stannar så jag hinner ikapp. Jag är konstant bakom mig själv. Det är inte kul när man inser att man sover för lite, har ont för ofta och orkar ingenting.

Nu orkar ja inte vara bitter längre, sista dagen innan lov imorgon :) då ska jag ladda upp ordentligt.

night!

Ps. al, vi fixar sidan snart när du orkar ;)

Kommentarer
Postat av: al

Hehe, jag orkar allt =) Det är skönt att få bort tankarna från annat ett slag.

Jag sitter här och väntar på ett klartecken från dej X))



al

2009-02-13 @ 00:33:03
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0