Nattkludd

Det är konstigt att gamla minnen kan påverka din vardag så mycket som de faktiskt gör. Man tror att man har lämnat något bakom sig men icke... Men när har man lämnat det lr kommer det alltid att ligga och bita fast sig i bakhuvudet likt en parasit? Jag är ganska kass på att tänka på nåt annat för tillfället därför går det ut över min sömn och mitt nuvarande liv. crap!

På tal om det så närmar sig sportlovet med stormsteg :) Massa tid till bara mig själv :D Och lite till familjen då ;) Just nu vet jag inte hur mkt tid jag kommer spendera i markaryd, blir nästan lite ledsen när jag tänker på att inte spendera all min tid här(!) vad har hänt :S

På tal om inget är ja grymt bitter att jag missade fikan me al och frid... en till i veckan kanske? Vi måste ju stödja fiket.

Nu ska jag sova, en lång dag väntar i Bjärnum imorgon med dans, sång och rep med dans, sång... Love it :)



Kommentarer
Postat av: al

Hehe, vi funderade på torsdag förmiddag också. Men bestämde inget. Jag är definitivt på! =) Tycker om att fika X))



När ska vi fortsätta jobba på designen? Vi ska ju få in det vi hittills gjort till din sida med!



al

2009-02-11 @ 00:10:07
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0