Huset ska bli klart



Hur läskig kan en gran se ut? Kanske något att satsa på, typ skräckisjulafton?

Eller så är det jag som är en ganska dålig fotograf... :) men det ser ju ut som den glittrar :D Då är det fint! det är vår fina julgran här på södra vägen :)


Idag lyser solen över bjärnum! Wiee när var det senast? typ en månad sen minst. :) Så den är så välkommen så. Idag ska man åka till markaryd och kolla luciatåg och krogshow och sedan lite fest med annat folk :) yey sånt gillar vi.

Föresten prydde jag mitt försök till ett pepparkakshus igår men väldigt mkt färgad glasyr och överblivna godisar :) Hahaha! ja, det kanske blir lite mer som modernkonst när det är helt ihopsatt. Ni ska få se när jag väl vågar sätta ihop det :S



Så här såg plattorna på mitt ofärdiga hus ut från början :) Men snart så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0