Vad ambitiöst

Nu känner jag att jag inte riktigt vet vad jag har gett mig in i men det kan nog bli bra. Efter ex antal timmar framför datorn varje dag kan jag gott o väl skriva lite vettiga grejer (om nu denna sidan kommer att stå för det låter jag vara osagt)
Jag blir ju sugen helt enkelt, att också vara kreativ och ambitös om alla andra som håller på att trycka på tangentbordet för livet dag ut och dag in.

well nu sitter jag här, det kommer nog ta ett tag innan jag fattar alla dessa funktioner och design och skit men en sak i taget. Jag kan ju inte ens förstå mig på hur alla har så fina sidor helt från början eller för den delen hur man lär sig...

Det här är i alla fall jag, Bettan, Elisabeth som just nu e bosatt i en liten håla called Markaryd. På en folkhögskola satte jag mig för att utveckla mina estetiska talanger :P och för att kunna bli så bäst som möjligt. Det är detta året som gäller känner jag. Börjar att få lite ålders paranoia :S

Så varsågod att hjälpa mig nå den framgång jag önskar, och självklart ska jag ge er mina tips som jag lär mig detta år

Vem vet, en håla på 8000 människor är kankse svaren på de flesta problemen här i världen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0