Jag som trodde det var regningt i Borås

Nu har jag snart bott i Markaryd i en hel månad(!?) och seriöst, jag kan räkna dagarna då det har varit sol. Min fina födelsestad Borås ska vara den regningaste staden i Sverige. Det måste vara någon som aldrig besökt Markaryds smålandskogar då kanske?

Hela dagen har min lilla klass och jag spenderat i Bjärnum. Dansat :) Gillar dans:) om någon inte visste det.
-Give me more!
Sedan har vi sjungit en jättefin låt som Ted Gärdestad har sjungit (lr skrivit lr både och) Himmel blå... :) I,m in lööv
Men det var väl endast jag mitt lilla efterblivna pucko som aldrig hade hört den sången innan. Men,men jag har ju andra kunskaper.

Massa instuderingsfrågor om mickar och sladdar och mixbord och massa massa andra saker. Lite förvirrad, kan ju egentligen ingenting sådant innan men det är väl därför som man går i skolan kan man tycka. Iaf om de e någon grym människa därute som kan allt om mickar och reverb och predelay och allt de där, snälla ge mig förklaringar som en mänsklig dödlig förstår va alla dessa uttryck innebär :Sungefär så många frågetecken har jag som bordet har knappar

Kram från mixerbordets bäste vän ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0