Fröken kreativ

Jag har fått en sådan skaparglädje :D Varför vet jag inte riktigt men det lixom kliar i fingrarna och jag har massor utav ideer hela tiden :) Som en levande verkstad ska jag tillverka/pyssla fram massor utav spännande saker hade jag tänkt (när är ju en helt annan aspekt på mitt projekt)

1. Lära mig att sticka - fatta va coolt att göra sina egna grejer det enda du behöver är garn och en pinne typ
2. Brodera - jag menar man måste ju skaffa sig tålamod någon gång i livet
3. Måla tavlor - lixom fina, riktigta mkt arbete tavlor :)
4. Vodoo dockor alla gulligull - haha de låter konstigare än vad det är, fantastiskt harmonsikt ;)

Så nu ska vi fortsätta med denna häslovecka, tar den aldrig slut? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0