Vilken toppendag - på en tisdag!

Dagen kan inte ha varit bättre, jag är helt lyrisk, sådär strålande, hänförd, glädjeskutt och kramp i magen av allt skratt :)
Jag vaknade tidigt idag (känn på den ni!) det ska nämligen bli fart och ordning i Bettans liv. Så jag steg upp i ottan tände lite ljus på med yoga-dvdn och shoot. Här har man fått sig en morgonrutin som heter duga. Well, de är tjugo minuter meditation+lite yoga uppvärmingsövningar men det känns så bra och börja dagen så :)
  
På idrotten var vi bara ynka 4 personer som var närvarande ops... Det var en brakfest igår, fan att jag inte gick så dumt av mig, påminn mig om att jag ska slå mig senare. I vilket fall så fick denna lilla tappra trupp spela mjuktennis, ja det finns typ tennis fast med mjuk boll, så sjukt roligt! ok, egentligen var det väl inte jättekul men jag hade väldans roligt, den krampen i magen efteråt får man typ efter 1000 sit-ups lr nåt och ha roligt samtidigt. Dagen kunde inte ha börjat bättre.

Sedan hade vi coaching, visserligen blev man kallad plugghäst av läraren? För jag va den enda som hade öppnat boken tydligen. haha bra lr dåligt? Men men man måste ju vara bra till nåt, o läsa om saker som andra inte verkar tycka vara så intressanta det är jag minsann expert på!

Vi cyklade iväg till vårat välsorterade ICA på vår håltimma, dags att köpa upp sig lite matvaror och duktiga, präktiga Bettan köpte massor av bra grejer och frukt och vitaminproppad mat. jojo nu är det fit-for-fight som gäller. Får ju inte va dum ;)
Men tänka sig när vi kom hem till köket, massa ballonger med jess namn på, massa okänt folk med en tårta i handen.....
Jessicas kompisar! sicken liten överraskning de fick till! t.o.m. jag blev chockad, lr trögtänkt....men det var mkt trevligt

Men bäst hitills var ju Ladys night som grabsen i min klass bjöd på ............... ni skulle varit där tjejer. Dessa hetingar slet av både det ena och det andra, och vilken repetoar sen. Började med fart och fläkt för att sedan beskriva sin kärlek till och, ja får nästan tårar i ögonen igen. Blir så glad i hjärtat. Dessa underbara gossar går i min klass.
- har ni såna grabbar va?! just de! (moahahahahaha)

Nu måse jag gå och sova så jag orkar upp i morgon, det kommer säkerligen bli en sån där toppen dag igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0