Veckans Highlights

Nu har den underbara veckan nått sitt slut och jag har ju som vanligt varit en dålig människa och inte hängt vid datorn. För tro det eller ej, jag har inte haft tid! :P Alla ville ju vara med mig ;)

Fredag: Åker iväg med TÅG från markaryd (går endast 2 i veckan härifrån) moahaha träffar päron + bror jättemys och natta såklart våra promenader på myrås äger ;)

Lördag: Glassar hemma för att ladda fest med määd och hennes arbetskamrater. En kväll på Harrys :) Kanonkul

Söndag: Tar en farväl fika med Natta och Cicci ;)

Måndag: Får uppleva ensam tid... creeepy! E fan van att ha typ 20 syskon ;)

 Tisdag: Date med Caroline! :) Drack säkert en liter kaffe haha

Onsdag: Stark minnesförlust :S

Torsdag:
Träffa sonja och edina! Mina brudar! Bara en liten date men man är back-on-track direkt löv it. Kaffe,promme,kaffe och hem

Fredag:
På stan med Natta,Karin och Ashna ;) allt i ett. På kvällen var det swing för hela slanten. Haha och jag och Natta var så mogna och tog den tidiga bussen VUXENPOÄNG!
 
Lördag:
Lite lätt trött, träffa systern min med lite trädgårdsarbete går inte ett löv säkert! Och leka i lekparken är rätt kul ;)
På kvällskvisten var det finmiddag hemma hos Carro med Madde och maggan och janne. Så gott var det! Sedan åkte vi fintaxi till Norrmalm och körde både singstar och dansmatta. Sedan va det trädgårn... för vissa

Söndag:
Stress dag, packa,städa,färga hår(som inte ens blev bra) men tack Karin för moraliskt support ;) Träffade fridh på tåget, fruktansvärt flummig bussresa haha! Och som prick över i liten kvällspromme med lina :)

Kan man ju inte vara mer än laddad för morgondagen, lr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0