Sängen-Köket-Sängen

Min söndag har inte varit så mkt mer än att äta och sova;)

Veligare kvinnor kan man ju stöta på i sitt liv. Jag och frid lyckas alltid bli kvar i köket minst 2 timmar utan att göra något. Men ikväll gjorde vi faktiskt något nyskapande, vi gjorde milkshakes men en handvisp! oh yes...Det kändes lite farligt, skrämande till och med men efter lite uppvärming i micron så gick det ganska enkelt :P Sedan blev det en stor diskussion ifall vi egentligen skulle baka chokladmuffins även fast vi inte hade ägg, chokladbollar för båda hade havregryn eller smoothies med havregryn och glass. Men trötta och sega som vi var gick viin till våra rum istället.

Jag fick ett samtal av min mor som läxade upp mig att jag inte skulle göra något alls imorgon för att bli ordentligt frisk. Men hur enkelt är det när alla andra gör grejer, då känner man sig så skyldig att man inte heller gör något. Men jag ska iaf inte sjunga imorgon alla kommer att hålla för öronen ändå.

Nästa vecka kanske jag ska åka till Kristianstad :) Hälsa på Natta och Appi. Henne har jag inte sett på nästan ett år tror jag :O Sick vad tiden tickar på utanatt man inser de.

Dessutom vill jag bli lite julsugen. Nu är jag inte pepp alls, men nästa helg är första advent :) då kanske det känns mer mysigt då med alla ljus och lite glögg och pepparkakor. Julklappar....

sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0