Beslutsångest

Ska man vara duktig/tråkig. Ska man vara slösa/rolig.
Ska man säga blankt nej eller hålla på att kompromissa sönder sig.
Jag måste bli bättre på detta.
Folk dör inte om man säger att det inte går.
Jorden går inte under om du inte är på alla ställen på en och samma dag.
Det finns en dag imorgon, fler tillfällen kommer.

Men varför känns det lika hemskt varje gång. Skuldkänslan, mitt fel att jag inte har en sån där bra maskin att jag kan dela upp mig på 8 olika ställen och gå iväg och göra allt på en och samma gång. Men det är ju inte mitt fel att allt händer på en och samma gång så jag fattar inte varför folk verkar tro det... eller så inbillar jag mig bara men den där äckliga rösten som säger att allt går bara man vill. bläsch!

it doesn't work that way

det kommer flera dagar.

Kommentarer
Postat av: Jonna

jag vet vad du syftar på nu ;) kan det va den där diskussionen vi hade om din vän?...eller?

2008-11-12 @ 16:13:23
URL: http://jonnaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

de var nog så du... o lite annat också på samma gång

2008-11-18 @ 09:24:30
URL: http://mcbeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0