Klockan tickar

Vaknade imorse med känslan att något inte riktigt stod helt rätt till. Det var väldigt tyst, och jag var inte ens trött. Men då såg jag det, precis när jag hade rest mig ur sängen, slängt på mig en kofta för att minska den värsta kylan då tittar jag ut genom fönstret - DET SNÖAR IGEN!

Och inte lite heller det är en härlig blandning av blåst och snö. Jag vill inte vara med i något "mest snö på längst tid någonsin". Jag är nöjd nu, helt tillfreds med den snön jag har fått uppleva. Dessutom ska jag åka tåg ner till Bjärnum i eftermiddag. Känns inte riktigt helt ok om det ska fortsätta såhär så jag ska behöva oroa mig över att ens få komma tbx till min lilla håla. (den e min, ok ;)

Jag ville ju fixa håret idag med. Min utväxt är inte vad den borde vara, för den borde vara obefintlig men den är väldigt synlig. Jonna du som är hemma i bjärnum gå och köp slingfärg till mig så jag kan få bli fin :)

Igår kväll sa jag och några andra kompisar hej då till Danielle :) hon ska åka iväg snart till solen och varmt... Vi spelade de där spelet med andra ord, fantastiskt roligt! :D
 Jag har kommit in i en sådan fas då sällskapsspel är väldigt kul.


Jag kommer sakna min mami!


Här har ni tre generationer :) alla heter vi florence i mellan-namn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0