För 10 timmar sedan var man i München

Mitt lilla huvud är väldigt trött och min kropp ligger inte så mkt efter. Vilka roliga dagar jag har haft i Tyskland! :) Ska lägga upp lite fina festliga bilder snart men inte nu, jag är helt slut nu. Är någonstans mellan norrköping och Hässleholm.. Förhoppningsvis är jag hemma i lilla Bjärnum strax efter 8. Yey!

Imorgon börjar skolan återigen. Va fort lovet har gått på ett sätt och på ett sätt va de väldigt längesedan man sa hej då till folk i klassen innan jullovet. Ne nu ska jag nog sussa lite.

God natt!

ps. Ett grymt tips är att inte ha så många/tunga väskor så man inte orkar bära dem själv... jag och Linda vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0