En timma kvar!

Nu är det bara en ynka timma kvar av mitt 21-åriga liv... sedan blir jag 22 år! :D aha! Mina två små gulliga sambos har hållt på och tisslat och tasslat lite idag och bakat ngt suspekt i ugnen... haha! inte för att jag vet med säkerhet att det är till mig då men det kanske fanns en anledning till att jag inte fick lova att vara i köket precis då :P

Jag blir alltid lika barnslig när man ska fylla år :) Även fast det egentligen inte är något speciellt, eller jo det är de!! Spelar ingen roll om jag inte fyller jämt eller alla håller på "nu-blir-du-gammal" stilen. Det är askalas att fylla år! Jag och min tysklands-linda ska ha gemensam fest på lördag och vi fick ett litet infall...jo, att ha twilight-tema :D haha! Det kan inte bli mkt bättre än så här ;)

Ja och Yasmine har äntligen blivit färdiga med vår svensk-översättning av låten "positive" från legally blonde musikalen. Hur svårt kan de va att översätta en låt tänkte jag, hur svårt som helst blev svaret! Vi får se vad alla andra tycker men eftersom jag har haft låten på hjärnan hela dagen vill ja inte tänka på de just nu.

På måndag får vi reda på vårt tema/handling på vårshowen :D wieee ska bli så himla roligt!!

Det är bara så himla mkt roliga saker som händer nu - LOVE IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0