2 dagar på året

Det här med nytt år, nya möjligheter och allt annat trams. Andra dagen på året och jag har fortfarande inte blivit bättre på att planera eller styra upp mitt liv. Känns ju inte som att ett speciellt datum gör någon slags skillnad.

Nu har jag iaf 2 dagar kvar i borås innan jag åker upp till sthlm och sedan vidare mot Tyskland! Woho det händer verkligen nu. Det kändes som att jag bokade resan alldeles nyss. Men det är nu mina "planer" spricker lite. För jag måste ju hinna med så förbaskat mkt på så lite tid.. :S Jaja nu har jag iaf skrivit upp en prioriteringslista så lite plusåoäng är jag nog allt värd ;)

Nyår firade jag med Madde och hennes polers :) Det va jättejättekul! Topp 5 på nyårsfirande helt klart :D Vi hade finmiddag först hemma hos madde och sen åkte vi in till stan och va på Trädgårn. Hade aldrig vart där men det va riktigt kul och bra musik! Som vi dansade in det nya året!



Glömde ta massa bilder men här är en bild på hur fina vi va på nyår ;)

Men nu ska jag fortsätta att pricka av saker från min lista

Ha de gött - hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0