Äntligen spökdags!

Det har varit lite lagom med KAOS med all snö asså!
I fredags var allt frid och fröjd på premiären och med premiärfest och allt men vad händer på lördagen? Jo när mina kära päron hade kämpat sig ner till lilla bjärnum från borås så kläcker vår lärare ur sig att föreställningen är inställd pga för mkt snö på taken?!

Jag trodde verkligen att det va ett skämt till en början

Men efter allt somfortsätter att hända, tak som rasar ihop (snälla lilla musikteaterskolan stå kvar) och idag fick min bror gå hem från deras skola för att den skulle kunna rasa ihop. Kalla mig slow eller trög men kan man inte anlita en lyftkran och skyffla bort massa snö? Går inte de?

Ikväll har jag sett filmen Upp med min familj så jag var lite bättre till mods och sen får jag det där mailet som jag så gärna ville ha, att jag ska få komma på audition till Gasten! wieee jag vill jobba som spöke i sommar!!! så nu ska jag gå runt och vara så läskig som det bara går i veckan :P

Och seriöst, jag har aldrig sett såhär mkt snö i Borås, ska ta bild bevis imorgon

Första dagen på lovveckan har varit very nice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0