Weekend in Götet

I fredags var jag noog den mest stressade människan genom tiderna. Efter att vi slutade vid kvart över 12 så fick jag rusha hem och hoppa in i duschen och äta typ samtidigt, packa det sista, sminka på mitt ansikte ;) och sen hoppa in i pierres bil mot storstaden Göteborg!. Eller först så bytte vi bil i markaryd och plockade upp robin men sen bar det iväg.

Efter att jag kom till Göteborg har jag flängt runt som en galning! Jag träffade marsha och al liiiten stund innan marsha skulle på bal. Då försvann jag in till stan för att checka läget hur Karin har det på chalmers med sina fysik-dudes. ;) Spårvagnen tog mig därefter hem till carro, huslig som hon är fick jag middag när jag anlände i Majorna. Vi såg nån jättelurig film! och sen typ däckade jag på soffan.

På lördag morgon fick jag byta sovplats för kristoffer och hans farsa skulle slå sönder ett skåp som var för tungt att flytta på. (haha!) Men de gick bra för dem. På eftermiddagen åkte jag till Emmas crib en snabbis för att kolla läget lite men sedan var jag tvungen att åka och lämna min packning hos systern min som jag skule sova hos, fast nejnej innan dess var jag hos madde och tog en drink och drack kaffe! haha grymt kul. Men vem möter jag på bussen till backa... Erwin! Min gamla klasskamrat som jag gick med för 2 år sedan på kulturama uppe i sthlm :D Nu bodde han bara några hållplatser från syrran. Coolt att världen är liten. Han går Balettakademien nu, danslinjen, han e mannen helt enkelt.

Hemma hos josse, blev de vin och pizza. Snabb förfest för att sedan åka till Marshas fest. Hon har ju fyllt år det var ju därför jag åkte hit. Det var en lyckad kväll! haha fylld med felsägningar och jätteroliga människor :) ska lägga upp lite bilder när jag kommer hem till skåne.

Söndag blev en sömnig dag men jag och syrran bakade pannkakor och muffins på morgonen! och med smothies till frukost blev det perfekt. Hon åkte iväg till Emelie och jag stannade kvar och kollade på true blood (grymt bra serie) och har bara softat hela dagen.

Ska åka tidigt imorgon, lite nervös över att jag inte kommer att vakna när jag ska.. :S men det löser sig nog

Gonatt på er och tack göteborg för en skön helg!!! :)

Kommentarer
Postat av: Pierre

Kom du tillbaks till Bjärnum i tid sen?



Synd att jag inte hade rösten riktigt med mig i Lördags annars hade det ju varit ett ypperligt tillfälle o köra lite stand up...folk skrattade ju åt precis ta mig fan allting :D! Tror iofs att din "For o Mar" enbart gjorde sig just där och då, hehe :D

2009-09-17 @ 17:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0