The laaast weekend

Nu är det min sista lediga helg officiellt. Sedan blir det rep för hela slanten inför höstshowen som har premiär fredagen den 13e november. wiee. På måndag så får vi reda på temat vi ska ha. Våra kära lärare vill ju vara så hemlighetsfulla hela tiden så vi fumlar i mörkret än så länge ;)

Lina sitter och pratar via hennes dator men hennes barnvaktsbarn :P Jättegullig! hon har någon sån  spacad mikrofon inuti datorn som man kan prata live. ja vill oxo ha de! Men nej... i don't have

Det har inte hänt så mkt idag alltså. Förutom imorse då. När ja vaknade och mådde lite som jag förtjänade. Somnat med sminket, mitt hår åt alla håll och kanter.
- nu ska ja fixa te mig! tänkte jag så jag började gojsa in ansiktemousse i hela fejan så hela jag ble en grå suddig boll men vad hände när jag skulle sätta på vattnet och skölja av mig?
Inget vatten i kranen! De hade stängt av vårat vatten!
Så där stod jag i all min gegga... till slut när jag hade stapplat omkring lite så hittade jag överblivet vatten i vår vattenkokare så jag fick av min smeten till slut. Måste ha sett rätt frekish it :S

Hur lång tid tar de att fixa nytt pass egentligen? De är ju typ nytt system och grejer nu... får ringa till mina päron och reda ut de här (när ska man bli vuxen på riktigt?) haha

natti natti!

Kommentarer
Postat av: al

Ah, spännande!



Hehe, då kanske jag inte ska klaga på att jag har långt till systemet X)) . Hur är det att beställa på ICA, eller vad det var?



M, vad kul. Då blir det till att jobba upp tyskan!



al

2009-10-10 @ 00:59:22
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0