Många flickor på samma gång :)

Nu är det jättemörkt ute. Min syster josefina har kommit hem på snabbvisit :) Men nu ligger hon och sover? Så mkt tyckte hon om att umgås med mig ;) Jag ska åka hem till Bjärnum snart :) Ska bli kalaskul men samtidigt så tycker man nu när det verkligen inte är mkt tid kvar i borås att man kunde tagit en dag till. Det blir alltid så!

Jag ska umgås lite med me girls edina och sonja tonight :) Men jag måste vara super ambitiös imorgon så vi får se hur länge jag kna vara ute... Måste ju vara så ansvarsfull nuförtiden.

Och så fick jag en liten snabb-date med karin :) Hon ska flytta iväg till olofshöjd i Götet. Nice!

Och pippifågeln sara :) Henne fick jag en liten kontakt med ;) Så nu längtar jag att få träffa dig!!

Och frid! Fick jag oxo pratat en snabbis med. Allting hände idag lixom. vad är grejen. Om det är så att lördagar är dagen då man ska umgås och prata med vänner så vill jag ha massor med mer lördagar oftare!

  HAHAHA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0