Jag är så bra!

Här är jag igen!
jag är inte så bra att komma ihåg den här lilla bloggen (till allas förtret?) anyways...
Har lyckats bli dunderförkyld men börjar så smått bli bättre så det är skönt att vi har haft en studiedag idag så man kan ta igen sig rejält :)
Igår var det musikal-tema fest (vi är så härligt nördiga i min klass) Så det va folk från miss saigon, cabaret, avenue Q, lejonkungen och massa annat. Själv var jag en vit dreamgirl ;) Men alla gissade på marilyn monroe :S Har hon varit med i någon musikal är ju min fråga då?
Jag var iaf härligt glittrig all over och ett stort krull till hår :D
Jag har fått höra att jag är lik anna nicole smith och marilyn monroe ganska många gånger nu... Ska man bli smickrad, jamenar de var ju läckra flickor men va hände sedan... :S

Men till dagens stora event:
Jag ska till München!
Jag fick ett litet tips av tanja att de va kanon priser nu så jag tog tillfället i akt och bokade illa kvickt. Just nu börjar jag komma på allt eftersom att de är massa saker man måste fixa runt omkring... Dessa "små" detaljer måste ja fixa

- förnya mitt pass
- kolla när ja ska ta mig till sthlm och hur ja ska ta mig till skavsta
- Växla pengar
- Hur ja ska ta mig från flygplaten in till München (jag är en så vilsen själ)

Även fast jag inte ska åka förrän i januari börjar ja redan oroa mig hur ja ska hitta och fixa till allt.. I need help!
Men de ska bli sjukt roligt att åka utanför sveriges gränser! så ja babblar och babblar om de så mina 2 sambos är nog lite trötta på mig nu ;)

Men samtidigt så är jag så glad att ja bokat nu direkt! haha ja e så busig :)

Kommentarer
Postat av: al

Men så var det ju en jävla fitta också. Jag kommer nog att säga minst 5 svärord varje gång jag ser en Phone Housereklam eller -skylt =/.



Tack för gratten =)) ! Än så länge så har jag överlevt staden =) . Jag har så jävla kul på skolan så jag hade önskat att tiden inte gick så jävla fort ...

Hur är det att vara "skeånetäös"?



München, minsann. Vad ska du hitta på där?



al

2009-10-09 @ 21:11:36
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Tanja

älskling du kommer :) wooohoo!! fan va nice o mysigt vi ska ha det alltså..visst va det ett bra klipp vad gick biljetten på rå?fick du till det?



pass tog för mig 3 dagar att få med det va i sthlm, men absolut max2-3 v tar det att skaffa á la 400 kr..från flygplatsen tar du en flygbuss vet ej hur lång tid den tar men, eftersom jag aldrig varit på den flygplatsen. aaa du hittar det på ryan airs hemsida tror jag..sen hur du tar dig till skavsa det finns nått som kallas tåg ..från sthlm asså, samma som pauline alltid åkte med till uppsala ror jag...men kolla om det går till flygplatsen..sen resten får du fixa själv, nu är mamma Tanja klar för idag..puss puss

2009-10-10 @ 02:26:42
URL: http://thetanya.blogg.se/
Postat av: Tanja

ps..varför ska du växla pengar? a. jo kanske bra o ha till flygbussen o kanske en extra 20 euro på fickan ifall att. Men sen e det bara att plocka ut med ditt svenska bankkort om du har master eller visa. kostar 10kr / gång..o det öveerlever du nog. ist för att slippa risken att bli bestulen på någon flygplats iaf..det e mitt tipps..pöss!!

2009-10-10 @ 02:29:25
URL: http://thetanya.blogg.se/
Postat av: Bettan :)

haha! tack hjärtat dig kan man alltid lita på! ;) jag tror de löser sig med allt ska fixa passet nu på höstlovet och ja ska åka tillsammans med en kompis! hon e vän med mathilda i din klass ;) så ja blir inte alone under resorna ;) puss!!

2009-10-11 @ 02:49:41
URL: http://mcbeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0