borta

Jag är lite halv-lost ungefär hela tiden nu. Men jag hoppas att det ordnar upp sig snart. Börjar tröttna på det förbannade lovet men det kanske beror på att jag typ inte har gjort något alls, nada, niet nothing! Men ikväll ska jag gå ut med carro och madde och kanske även alex ska med :) Vore trevligt eftersom hon nu flyttar iväg till oslo.

Vad hände där egentligen? Vad vill alla boråsmänniskor med att flytta till oslo. ;) Ännu en stad som jag måste besöka snart. Men en sak i taget.

Jag har iaf fixat mitt pass nu när jag har varit hemma. Och beställt tågbiljettet hem till mig och hagen när vi kommer hem från munchen :) Men först måste vi ju dit oxo ;)

Ska gå och slinga håret strax :) Haha! har varit hos frisören i 3 dagar i rad nu bara för det va så bokat så jag får typ göra hälften varje gång ;) Men men vad gör man inte för att bli snygg i håret.

Nu ska jag fixa lite lunch till my brother ont me.
hare gött heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0