Money money money

Jag är inte den som är den som brukar spenderar överdrivet mkt pengar men varför blir det ändå så att man lyckas slösa de mesta under första veckan du har fått dina pengar och under resten av månaden får man snåla flitigt.

Jag har försökt att göra upp budget och föra över pengar från konton så man inte kan ta ifrån dem men helt plötsligt vill man bara "tänja" lite på siffrorna du så duktigt komponerat och internetbanken är ju rätt farlig för de går ju så forbaskat fort att föra över.

Ett extrajobb skulle vara något. Det känns som att det är dags att börja leta reda på ett även fast det är svårt att få tag på. Om man letar flitigt?

Nu sitter jag iaf på tåget hem till bjärnum. Dags att börja repa inför showen igen :) Det gillar vi! Det känns lite konstigt att börja nu när man varit borta i en hel vecka.

Hela familjen va hemma i helgen. Snacka reunion ;) Det var mysigt fast josse var en aningens sliten efter kvällens strapatser(stavas det så?) Vi försökte ta årets julkort, något vi alltid gör men vi skulle försöka vara lite roliga detta året och ha sådana där godiständer i käften bara för vår kära far är tandläkare :P (det kallar vi humor) Men vi får nog göra ett nytt försök. men man blir ganskatrött på godiständer...

dessutom börjar jag bli lite småsugen på snö, julkalender och luciafirande ;) Julmusik och massa ljus. Nu är du ju nästan bara en vecka kvar till jul. då får man längta!

god kväll så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Elmaze

Var du hemma i helg? Hur kunde jag missat detta..=(

2009-11-02 @ 00:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0