Inte långt kvar

Nu är man i skolan hela tiden. Då glömmer man bort tiden totalt, jag har gått och fått för mig att det är typ torsdag tre dagar i rad nu ;)
Det är mindre än en vecka kvar till premiär!! :D gaah! Sick or what?

Vi håller på med de lite "långsamma" just nu. typ ljud och ljus men så tråkigt tycker jag nog inte att det är, det bllir ju så snyggt allting! då blir man ju så otroligt taggad. Iallafall lilla elisabeth :)

Egentligen borde man gå och sova och ladda massor onför en lång söndag i skolan men jag är verkligen inte trött! Så jag funderar på att ställa mig och göra lite matlådor inför den kommande veckan nu när jag ändå har energi till det.

på tal om ingenting så har det snöat en gång i bjärnum! :) Och jag har druckit glögg flera gånger :) Ja, bettan längtar efter julen, det gör hon. Vi kanske tom kan få låna linas systers plastgran och få ha den i lägenheten! Fatta vad mysigt!

Min jul ska vara kul, min jul ska vara gul :P (måste börja kolla på sunes jul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0