Te, fika, grillen

Jaha då var man tbx hit igen. Jag är rastlös men ändå inte riktigt tar mig för att göra ngt. Min lista är rätt lång så jag vet inte riktigt vart jag ska börja.

1. Plugga matte
2. Packa ner mer grejor
3. Öva min sång/låt till bjärnum
4. Öva monolog
5. Måla tavla
6.Gå och handla

Förslag vart man ska börja?

Madde och carro åkte precis iväg :( det var mysigt att de var här även fast det var ett lite mini besök. Vi åkte iväg och fikade på gräddhyllan som ligger mitt inne i skogen. Så himla mysigt!! Sedan var vi ju tvungna att fortsätta vår destination även till teboden (http://www.stockhultgardenstebod.com/svenska/svenska.html)och köpa lite fint te och känna oss allmänt lyxiga. Sviiiindyrt! Sedan avslutade vi allt på grillen i markaryds centrum ;) haha!

Igår kollade vi på ESC... ja vi skämde ju ut oss ganska totalt i år med. Va händer med att vi kommer sist typ jämt nuförtiden. Jaja men nu kan man ju försöka åka till Norge och se det live nästa år :D Någon som är sugen?



nej nu ska jag nog måla lite mer på mina rosor. Jag har blivit fast.

//Betzy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0