Sista andetaget

Nu är jag sluuuuuuuuuuuuuuut! Hela långa dagen har jag varit i bjärnum. Jag var sista numret så jag fick vara där precis hela dagen... Puh!

Det gick bra, jag tror det gick bra, jag hoppas att det gick bra, gick det verkligen bra?
Ungefär så går mina tankar i mitt huvud just nu. Samtidigt så vet jag att jag inte kan göra så mkt åt saken eftersom jag nu har gjort alla proven, presterat det jag har kunnat. Men samtidigt så vill man ju veta nu direkt!

Nu måste jag gå och vänta i massor med långa dagar för att få veta om jag har kommit in. O snälla snälla snälla snälla låt det bli så. Jag känner det nu att det är där jag vill gå nästa år.

Så hujeda mig nu är det slappning på rummet på hög nivå för jag orkar absolut inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0