Ge dig inte

Ibland måste man ha det jobbigt för att det ska bli bra i slutändan. Men varför är det så fruktansvärt svårt att inse det när man mår kass. Då sitter man inte och tänker att "något bra kommer att komma ur det här". Nä, då vill man bara låsa in sig och fälla några tårar för sig själv och skämmas för att man har det jobbigt.

Ok, jag grät, jag mådde inte bra men jag låste inte in mig. Ensam är inte stark, det är bara för jävligt. Man orkar inte peppa sig själv ensam. Så tack ni underbara som inte bryr er om att ni måste tjäna på att hjälpa andra eller veta exakt vad ni får tillbaka. Ni vill bara hjälpa :) När man inser att man inte kan ge upp blir det faktiskt lättare att kämpa hårdare och med en annan vilja.

Men den här dagen har tagit slut på mina krafter. helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0