Färdig!

Jag är så nöjd :D Supersöta Al har hjälpt mig att få min blogg att se lite rekorderlig ut ;) Som hon har kämpat hela förmiddagen.

Måste öva in min nya monolog till W-berg och sången. Jag vet inte ens vilken utav dem jag ska välja. Om jag ska ta "Somewhere" måste jag väl antagligen sänka den en helt oktav :P haha den är rätt hög. Visserligen kan jag väl komma upp på dem tonerna men de kankse låter som en 12-årig flicka och det kanske inte är så uppskattat. Funderar på att ta "somebody to love" som andra låt eftersom den är rätt färsk i huvudet fortfarande.

Snart ska jag klippa Oskari :P HUr kom det sig att jag började klippa snubbar? (egentligen är jag ju inte så bra på sådana frisyrer men det kan vi prata tyst om lite till) 

Ska hem till Pierre ikväll :) Så då får det bli finblåsan på sig ;) Han ska laga god mat till tjejmaffian som består av Marsha, Emma, Emelie, Al och så moi.

Toodles!




Kommentarer
Postat av: Pierre

Tack för ikväll =)! Supertrevligt! Hoppas maten var hyffsat ätbar :)!



Bloggen blev mkt tjusig förresten =)!

2009-05-24 @ 23:50:35
Postat av: Bettan :)

deb var helt underbar! det va jätteroligt att få komma hem till dig. åh tack ska du ha det är duktiga al som kan allt sånt :D

2009-05-27 @ 01:09:49
URL: http://mcbeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0