En lördagsförmiddag

Nu går det undan! Jag vet att jag är grymt usel på det här med att skriva hela tiden. Jag har fått för mig att jag inte har någon tid och inte hinner. ;) Men nu håller jag på att packa och städa för mina små två sötnosar Carro och Madde ska komma till mig ikväll :) wieee

Men som sagt packa och städa har aldrig riktigt varit min starka sida. Speciellt inte nu när man måste och inte får någon hjälp. Jag var iof ganska bra på att packa när jag bodde i Sthlm förra året då jag flyttade runt som en gnu. Haha 4 ggr på ett år, slå det om du kan!

Men nu är jag här i lilla markaryd. Vid 1-tiden ska jag upp till svalgården och kolla film och käka pizza :) Efter en härlig fest dag som igår behöver man sånt :) Jag tog bilder men just nu hittar jag inte min förbannade kabel för jag har väl packat ner den någonstans så ni får hålla till godo så länge.

Snart är sommaren här!? Vart tog min tid vägen? Dessutom ska jag sommarjobba på orust av alla ställen. :) så det blir ju lite som en flytt till. I like it!

I torsdags hade vår klass vår sista föreställning tillsammans :( det känns så konstigt och overkligt. Hoppas bjärnum till hösten!!! jag vill nu!

// Betzy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0