Dan före dan...

Det var väldigt trevligt igår kväll hemma hos Lenni :) Nästan lite för trevligt eftersom vi inte kom hem förrän halv 4 på morgonen. Hon hade bunkrat upp med snacks o dricka så betyget blev 4 av 5 toast ;)

Nu är det verligen inte långt kvar alls. Om en vecka slutar jag skolan! Helt galet. Jag förstår det inte, snart far jag upp till skogen och börjar sommarjobba.

Ska sjunga, öva monolog och plugga matte idag. Kanske måla lite ocskå har fått en galen idé om att jag kanske ska söka målarskola för att ha en extra dörr öppen typ. :P

Men nu ska jag åka iväg med Emma o Emelie o hoppas på att gräddhyllan är öppen även idag. Dricka en äkta latte :) haha!// Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0