09.21

Godmorgon!
Nu är det dags att vara effektiv hela dagen lång. (därför jag börjar här?)  Jag ställde inte ens klockan i morses och ändå vaknade jag typ nu :) Visst känns det skönt att vakna tidigt på morgonen. Under hela min uppväxt har jag fått det inbankat i mitt huvud att "gå upp efter 9 är att slösa bort dagen"  Så nu kan jag nästan aldrig sova längre än till 10 för då har ju typ hela dagen gått. Den har ju inte försvunnit egentligen men det känns så för mig.

Jag tror jag ska strunta i att skriva en to do-list för den tenderar till att fallera under dagens lopp ändå. Jag får väl mata av det viktigaste först och se hur långt jag kommer.

Igår klippte jag simons hår. Det blev rikigt bra! Var lite rädd i början att det skulle bli kontigt men icke då. :) Sedan blev så att jag stannade kvar i morkulle och softade. Det var skönt för jag var så utmattad igår att det var löjligt.

Men nu ska jag nog gå ut en sväng och få lite dagsljus på mig :)
// Betty boop



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0