Jag glömde blommorna!

Livet rullar på  i full fart. Redan midsommar avklarat och det blev hemma hos klara, min systers kompis och alla andra och mer josses polare än mina egna men de gick bra ändå. Även fasdt man fick höra "får du verkligen det här för josse" "vet din syrra om att du är här" jaja retningar fick man stå ut med. Och blev även kallad blondinbella under kvällen... Vad hände med mitt riktiga namn tänkte jag. Så visade det sig att johan hade lurat i de skånska besökarna att jag hette bella så var jag ju blond och så blev det ännu ett nytt smeknamn pour moi.

Jag plockade till och med sju sorters blommor igår dock glömde jag att lägga dem under kudden så de blev kvarglömda i trappan. attans! Ingen pince charming i mina drömmar den här gången heller. typiskt

Så nu är jag hemma med josse och jocke och slöar. Ska åka ut till orust i morgon och möta mina päron lite snabbt inna nde återvänder till borås.

Karin(kusin) och anders(farbror) ska fixa lite på klädesholmen, skulle vara kul och åka och hjälpa till men jag vet inte om jag hinner eftersom jga jobbar ganksa mkt nästa vecka. men men kanske, kanske inte

I torsdags firade vi madde lite i gbg. Jag fick även nöjet att träffa frid och simeon :) som var hemma hos carro en sväng innan det bar iväg mot biskopsgården där madde och fredrik nu bor :) Vi hängde där ett tag och sedan åkte vi in till staden ohc gick in på diamond dogs :P haha det var kul och sedan blev det nattamat och hemfärd.

Så efter tvådagars festande är jag nu ganska schleten och ska bara chilla idag :D


Här har vi frid och simeon. simeon har fått jobb! grattis! och båda har fått lägenhet grattis igen!

En liten shtek bild på madde när hon va i småland och fikar på gräddhyllan :)

Så här brukar det bli när jag och frid umgås... haha! tokroligt alltså ( och måns smsar med jonna i bakgrunden som vanligt) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0