Tråk, grå, långsamt

Nu är jag sådär hopplöst rastlös igen... Jag vill ju nite vara i borås nu jag vill vara i alla andra säder i hela sverige UTOM borås. Det är jättegrått tråkigt väder, har typ spöregnat hela dagen från och till. Vad kan man förvänta sig från sveriges regnigaste stad? Antagligen inte så mkt.

Sverige fick lite mål mot malta men varför inte ett 5e?? Skulle det var så svårt att pilla in de lilla sista målet. jaja bra knegat grabbar I'm proud.

På fredag tar folk studenten här i borran. Karin lillsyrra anna och daorsas lillsyrra medina och min granne sandra. Hur ska man fördela dagen någorlunda jämt? Blir ju en aningens jobbigt. men roligt oxo snacka nostalgi! men de kommer väl regna så jag vet inte om ja kommer stå nere i stan och kolla dem små lastbilarna köra runt,runt. Jga e lite neggi idag har jag märkt ;)

Jag behöver lite umgänge! känner mig grymt isolerad och vill ha lite sociala människor runt mig :) Själv kan jag sitta i ett hörn o mysa haha! neeeeeeee jag vill!


haha min otroligt snygga klass!! vill ha er nuuu!

här är den lite mer seriösa bilden :) vajert!
 och vi får inte glömma att säga grattis till pillan!! som nu också är en blivande m1:a flicka :) iiiiiiiiiiii! roligt

Dessutom har ju tanja kommit in på någon flashig dansskola utomlands! good for you! you rock and you know it ;)
men när ska ja få tillfälle att träffa dig lr sara :( ja vill ju nu!

imorgon ska jag, sonja och edina på roadtrip upp till lysekil haha! spännande ;) wild and crazy

ha de bra så länge!
pöss från maej :D

Kommentarer
Postat av: al

Har du en egen Tanja eller menar du våran?



al

2009-06-10 @ 22:43:49
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: bettan

haha jag har en egen tanja :P om man nu kan säga så ;)

2009-06-11 @ 10:44:54
URL: http://mcbeth.blogg.se/
Postat av: tanja

JAAAA du har en egen Tanja (o det finns bara en riktig..ööö ;) :..å det e JAG!!!!...säger bara asu.. WOOOHHOOOOOOO!!!!miss u babe...vi kirrar någon dag att ses!! hörs love..flash flash tillbaka:) hahah.puss

2009-06-11 @ 15:03:02
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0