Slappnar av = blir sjuk

Det har gått drygt en vecka sedan jag har slutat i lilla markaryd. Nu tror man att man kan slappna av och chilla innan man börja jobba på allvar men vad händer?. jo, för det första får jag bli pappas stand-in städerska på jobbet plus att jag nu vaknade upp helt dunderförkyld. Är de någon där uppe i himlen som vill att jag ska få ett nervöst sammanbrott kanske?

anyways...Lina, jonna och jag ska bo ihop i Bjärnum! Nu är det fixat, igår fick vi en 4:a i huset vid pizzeria laguna :D Två badrum, kök och var sitt rum plus vardagsrum. Kan det bli bättre? NEJ! Ligger bara typ 500 meter från skolan också. Blir så glad i hjärtat. Men den flytten är inte den första.. nej första ska jag packa ihop lite grejer så jag kan flytta ut till orust nu börjar jobba där på allvar nästa vecka. :) mysigt värre.


mitt ute i skogen ligger det. men jag gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0