Sent igen...

nu sitter man här mitt i natten. hjälper ashna med  hennes arbeten som ska vara klara innan hon slutar skolan. puh! gjort hennes släkttråd och skrivit hennes släkthistoria som börjar med hennes farfarsfar. så nu kan jag nog mer än vad hon kan om hennes släkt :P Men hon ska ju åka ifrån mig imorgon till kurdistan så man får ju ställa upp ;)

Röstat idag! känner hur vuxenpoängen ökade radikalt!

Annars har det väl inte hänt så jättemkt var med min kära mor o far och åkte ut till ett lantcafé i Od som sålde massa böcker. Jag köpte den nya boken som han som har skrivit "den hemlige kocken" har gett ut. Man blir ju så rädd när man läser den men ändå så nyfiken. Visste ni att de tar mycket längre tid för naturen att bryta ner människokroppar för vi har så många konserveringsämnen i oss idag jämförelsevis mot typ 100 år tillbaka. sjukt! men intressant.

måste nog börja bege mig hemmåt strax min säng ropar på mig,
sovgott sötnosar!

Kommentarer
Postat av: zita

Nej jag vet....jag har fått sätta en tidsgräns för mitt "datande" annars fastnar jag totalt!!!! Inte bra....

Hur mår du annars söta Bettisch?

KRAM

2009-06-08 @ 18:24:04
URL: http://myownworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0