En herrans trevlig onsdag

V. 50 Måndag - Musikalduett uppsjungning
         Fredag- Dansduett uppvisning
V.51  Måndag- Rolltolkning/scen uppspel
         Onsdag- Musikalkunskapsredovisning

Japp Det finns en del att göra om man säger så. Plus att man måste hitta monologer, auditionlåtar, träna dans och röst och tal. Men det är ju nu det är som roligast ;)

Första gången på LÄNGE jag vaknade imorse utav mig själv :) 07.30 slog mina ögon upp och jag var helt UTVILAD. Det var så himla skönt! Så jag gick upp och tände ljus i hela lägenheten och tände julgranen (ja, den är redan uppe) och så såg jag på julkalendern med en kopp te i handen. Där snackar vi en mys-morgon!

På morgonen fick vi kolla på en inspelad musikal, "by jeeves". En speciell och rolig musikal tycker jag. Och så fick vi början på den nya uppvärmningen och massa improvisation på drama lektionen. Så himla trevlig dag!
Och jag och sofie har fått ihop vår koreografi hyfsat bra redan :)

Nu sitter jag och lyssnar på massa "whistle down the wind" låtar. Riktigt bra! Överraskande bra eftersom jag först bara fick fram en eller två ganska tråkiga låtar om man får säga så :P Men nu är jag frälst!

Kommentarer
Postat av: al

Ja, det ska bli mysigt, sitta med klassen i skolan och skratta tillsammans (okej, det hör kanske inte till ovanligheten ...), men jag ser fram emot det, fast det är tidigt.



Våra gäster hade nog väldans skojigt, jag hade mest ångest över hur mycket jag och Marsha hade att göra dan efter X)) .



al

2009-12-02 @ 21:36:34
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0