4 dagar kvar!

Nu är dagarna räknade. Snart så är jag vips i min lilla hemstad igen :D Längtan är nog ganska total. Mami och papi here I come! Har redan skrivit en packlita och ska ta ner väskan från vinden ikväll ;) Haha! här gäller det att ligga före i planeringen.

De sista små uppgifterna i skolan är på gång och strax avklarade :) Skönt! Älskar att pricka av saker. Idag hade vi lite utvecklingssamtal med våra lärare. Känns lite högstadievarning när man säger så men det är skitbra! Man får ju sin egentid att fråga på hur mkt man vill och de kan ge en lite konkreta tips.

Håller på att skissa fram lite tavlor till mormor och morfar...tyvärr är väl inte min inspiration den bästa, när ska man lära sig att måla utan att behöva känna sig superkreativ?

Vi ska fira minijulafton här hemma på onsdag! :) Hihi så att vi hinner innan vi ska åka hem :)

Hem hem hem... det finns inte så mkt mer jag tänker på än just att få komma hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0