Nu e de sluttjafsat!

Den här helgen kommer antagligen inte bli den roligaste för mig. Jag ska testprova att utesluta massa saker jag ska äta (nej, ingen jag-vill-bli-smal-diet) Jag har haft så sjukt ont i magen och vissa andra besvär man kanske inte ska nämna såhär -om ni skulle sitta och äta lr nåt ;)

Så helt plötsligt ska man äta vitt bröd, kokt potatis och ägg men inga grönsaker lr frukt? Jag tycker det verkar skumt, men om de funkar så e jag helnöjd! Typiskt om man skulle gått och blivit allergisk mot typ mjölk eller nåt, no fun... Men det är det som jag inte riktigt fattar, jag ska ju ta bort så sjukt mkt grejer, hur vet jag då vad som jag inte tål eller som min mage inte pallar? :S Det blev väldigt förvirrande för mig men men de va ju bara telrådgivning.

Det va det roligaste föresten! "om du har livshotandebesvär lr behöver akut hjälp tryck 112" A eller hur! Nog att man sätter sig och ringer till någon tryck telefon när man håller på att dö typ... De tyckte jag va lite lagom halvkul/trögt :)

Så ska man bara hålla på och repa krogshow då asså :) Vi har inte så mkt tid kvar nu men väldigt mkt att öva in... Men det blir så bra så, I hope. Jag litar fullt ut på min kapabla klass ;)

Jag har en sådandär bra-att-göra-lista nu till helgen

1. Städa mitt sjukt stökiga rum (golv knappt synbart)
2. Tvätta alla mina kläder
3. Plugga
4.Fixa alla danser o öva sång
5.sticka :)

de borde man ju klara av på en helg, inte de roligaste kanske men fullt nödvändigt

Klartslut från den uppsvällda ballongen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0