Instabil :S

Man vaknar på morgonen och det är ngt som inte stämmer. För det första så vaknar man av sig själv INNAN mobilen börjar ringa (det händer aldrig mig) Sedan har man någon äcklig smak i munnen, bläsch!

Jag vill vakna på morgonen och vara så där jätteglad och stabil en gång i veckan iaf. Få lite ordning på min tillvaro kan man få det? Jag känner att det är dags nu och inte flumma så mkt som jag håller på att göra hela tiden.

Ok dödligt allvar är väl inte det optimala men stabil, ordet stabil det gillar jag. Det kan jag leva med om någon skulle beskriva Mig som. :) Men just nu är nog ordet kaos det som passar på mig bäst :( Jag vte inte hur jag lyckas med det slutar bara i katastrof hela tiden, tidsmässigt då.

Det var det där jobbiga ordet planering.... HUR ska man lösa det? Jag e svinduktig på att skriva listor, måla fina tankekartor om hur jag ska lägga upp mitt liv men det slutar alltid med att jag måste slänga dem och göra en nu som jag inte följer och gör en ny.... a ni fattar mönstret.

Help?

Nu ska det snart bli massa krogshow och sånt. Jag är för ofokuserad, vill lixom.... ne jag vet faktiskt inte, mer stabil helt enkelt.

Såhär kommer jag antagligen se ut när jag blivit helt stabil :D haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0