I lööv mitt fluffhår :)

Det är noog det vackraste jag har gjort med mitt hår på länge och jag känner hur jag verkligen vill permanenta mitt hår! Det blev verkligen afrohår när jag gjorde min krull special ;) Man tvinnar håret till en liten kanelbulle och sedan väldigt mkt spray och tuperingskam då blir det inget annat än superduperbra :D Men det sliter ju lite att göra samma procedur all the time så då tyckte jag det var vettigt att köra en permanent istället. Men nog om mitt underbara sockervadd ;)

Igår var lilla familjen (amp-klassen) på wallmans i mamlö och slog runt. ÅH de var såå kul att jag blir glad i hjärtat bara jag tänker på det. Massor med god mat, grillbuffé is the shit! Jag vill också jobba där och ha så roliga arbetsdagar :)
Och självklart var det kareoke i slutet med den oslagbara låten "tomas tycker om amp" haha special made oh yes ;)

Idag har man väl inte utfört mkt vettiga saker. Jag och Pillan va i väg till byn och köpte flötiga pizzor mmm.. och godis såklart :P Sen har man bara degat massa framför tvn... not good funderar på en lite kvällspromenad. Bara det att vissa små flickor vill få ut en och börja festa igen men jag e lite för pank faktsikt. Jag har typ 100 kvar kvar att leva för... not good där med haha varför kan inte jag få vinna på triss? Orättvist! äckligt är va de e!

Och om en vecka kommer jag åka hem till lilla Borås igen! Det va längesedan nu ;) hehe lite familje och vänner tid. Hur mkt kan man hinna med på en vecka? Så tänker jag när man egetligen inte ska göra annat än att öva och nöta inför krogshowen... suck nu e alla hjulen i full gång.

Over n' out!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Dit hår var så jävla snyggt! Och du passa värligen i det ^^

2008-10-19 @ 23:10:46
URL: http://tanathradiel.blogg.se/
Postat av: bettan

wieee I like ska nog permanenta lr? :)

2008-10-22 @ 23:00:19
URL: http://mcbeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0