DANSA salsa :D

Igår kväll när jag satt all by myself i mitt rum och var jättesocial och tittade på film fick jag en sån där fruktansvärd längtan. Jag kollade på Dirty Dancing 2 (massa härlig musik!) Och det kom som en blixt jag vill lära mig dansa salsa, latindanserna och alla de andra 10-danserna som finns. (jag såg nämling "take the lead oxo")

Ok jag är en dansfilmnörd men så är det bara. Så nu värker mina fötter av mina nya karaktärskor som har hela 5 cm klack. (oh yes I'm good) För jag har försökt att dansa som en galning i mitt rum.
Rummet bytheway ser ut som en orkan eftersom jag var tvungen att slänga bort alla grejer från golvet så jag kunde dansa odrentligt. Det jobbiga med alla pardanser är ju just att man behöver en andra halva (damn it!) Vem vill börja dansa pardans vid 20års ålder lixom? Speciellt med någon som inte kan danserna (nog för jag har dansat innan men inga sådana här danser) MEN JA VILL! Deras passion härliga klänningar massa snurrar in och ut, spagat och slit och upp igen. WOW! I love it! Varför kom jag inte på det här tidagare för.... Typ vid 12 års åler kanske så man kunde varit med och tävlat typ nu :P Hahaha åhhhh jag vill...

Och nu är det bara 5 dagar kvar tills jag beger mig hem :) Kan dansa lite salsa hemma istället ;) Mina föräldrar har faktiskt gått en nybörjar kurs ooooooooooo.... ska ni svara då :)'

Egentligen är det massa andra grejer jag egentligen behöver ta tag i, typ färga mitt hår, tvätta alla mnina illaluktande kläder, städa mitt orena rum men nu vill och ska jag bara fortsätta att dansa :)

PS. Please help den otekniska människan med sina problem med att ladda ner musik hur var och när och hur länge håller man på egentligen? haha

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0